Pràctica 4: Activitats d’Aprenentatge Col·laboratiu. Tasca 3.

Normes de Funcionament Bàsic:

Hem de crear unes normes de funcionament amb el grup de treball de Psicologia de l’Educació. Les normes s’adeqüen a la tasca dos d’aquesta mateixa pràctica que podeu trobar en el meu blog, així doncs aconseguim anar tots a una i que les normes tinguin una relació lògica entre elles i així un correcte funcionament.

Les normes del grup han estat pensades per tots els membres, per evitar que tots vagin a la seva, així doncs tothom està d’acord amb el reglament que s’ha realitzat, la decisió va ser pressa en una reunió on cada un dels membres va aportar diferents idees per millorar el rendiment i per assegurar una estabilitat de treball en el grup:

 

Captura de pantalla 2017-05-16 a las 1.35.29

Normes:

1- Totes les tasques que no siguin individuals, seran repartides de manera equitativa per tal que tothom treballi per igual.

2-Abans d’entregar una pràctica, tots els membres del grup hauran de revisar-la sencera i decidir si està completa o si falten alguns detalls per enllestir.

3- Tots els membres del grup tenen la mateixa importància, l’opinió d’un és tan vàlida com la de qualsevol altre membre.

4-Quan hi ha una diversificació d’opinions, debatem entre tots els membres del grup per extreure l’opinió més adequada, o si més no, entre totes les opinions en formem una que contingui tots els punts favorables de cada opinió personal.

5- Si algun membre del grup no està d’acord amb la planificació d’una activitat o amb alguna decisió, sempre ho pot manifestar a la resta del grup però amb respecte i educació cap als companys.

6- La no participació d’algun membre en qualsevol pràctica suposa un avís al professor, si aquest membre continua sense participar en les pràctiques i sense aportar res al grup, serà expulsat. Aquesta norma no és vàlida en cas de malaltia o qualsevol situació inesperada que impedeixi que l’alumne pugui treballar en condicions normals.

7- Cada membre ha d’anar visualitzant els blogs dels altres companys de grup i no focalitzar-se només en el seu, d’aquesta manera si algú té un error, la resta del grup el pot informar per canviar-lo.

8- Tot i realitzar les activitats en grup i penjar el mateix document tots els membres del grup, no es tolera copiar-se dels companys, cada membre del grup ha de tenir el seu blog personalitzat a la seva manera.

9- A l’hora de resoldre qualsevol problema o dubte, tots els membres del grup formaran part d’un debat per decidir quina és la millor solució, no és pot abstenir cap membre, ja que l’opinió de tots conta per igual.

Conclusió:

Per un aprenentatge col·laboratiu necessitarem que tots estiguem en una visió oberta al canvi i adaptable als demés, així entre tots aconseguirem uns resultats òptims on tots aportarem la nostra visió i part bona.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s